INFORMACJE:
  DLA DZIECI
  DLA DOROSŁYCH
 
    GALERIA
  Cała Polska Czyta
  Dzieciom

  Klub Przyjaciół
  Misia Uszatka

  Lekcje Biblioteczne

  O NAS
  ZBIORY
  PLACÓWKI
  REGULAMINY
  HISTORIA
  DKK
  Notatnik Rawski
  Zaproponuj książkę
  LINKI
  KONTAKT
 
    WPROWADZENIE
  POMOC - FAQ
  TWOJE KONTO
  CZYTELNICY
  PRZEBOJE

  OPIS KATALOGÓW

  KATALOGI WYP.:
  DLA DZIECI
  DLA DOROSŁYCH
  MULTIMEDIA
  MULTIMEDIA DLA DZIECI


  REGIONALIA
 







Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci : z perspektywy fenomenologii, neurobiologii i językoznawstwa

LDR
01982nam a2200277 i 4500
001
n 20200214102739053342
005
20200214103054.0
008
200214s2013 pl a |000 0 pol
020
_ _
a 9788393168521
035
_ _
a (PL-WaBN)b28685830-48omnis_nlop
040
_ _
a WA N c WA N
100
1 _
a Cieszyńska, Jadwiga d (1955- ). e Autor 1 n 95200467
245
1 0
a Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci : b z perspektywy fenomenologii, neurobiologii i językoznawstwa / c Jagoda Cieszyńska-Rożek.
260
_ _
a Kraków : b Omega Stage Systems - Jędrzej Cieszyński, c 2013.
300
_ _
a 469, [1] s. : b il. (w tym kolor.) ; c 24 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
380
_ _
a Książki
521
8 _
a Dla logopedów, terapeutów, psychologów, pedagogów oraz dla rodziców.
650
_ 7
a Dzieci x rozwój psychofizyczny 2 DBN
650
_ 7
a Zaburzenia rozwoju 2 DBN
650
_ 7
a Metoda Krakowska 2 DBN
710
2 _
a Omega Stage Systems, Jędrzej Cieszyński. 4 pbl
920
_ _
a 978-83-931685-2-1
970
_ _
a Książka napisana dla logopedów, terapeotów, psychologów, pedagogów oraz dla rodziców i dziadków wszystkich dzieci z problemami rozwoju funkcji poznawczych. Przedstawione zostało nowe podejście w diagnozowaniu oraz terapii zaburzeń rozwojowych. W pierwszej części scharakteryzowany został rozwój dzieci od urodzenia do szóstego roku życia, a także trzy różne koncepcje terapeutyczne wynikające z przyjętej filozofii człowieka. W drugiej części Autorka opisała metody diagnozowania funkcji poznawczych oraz różne zaburzenia rozwoju dzieci. Ostatnia część to omówienie 17 elementów metody krakowskiej, uwzględniając podstawy naukowe i rozwiązania praktyczne. Duża liczba ćwiczeń oraz scharakteryzowane sylwetki dzieci w znacznym stopniu ułatwiają zrozumienie zasad diagnozowania i prowadzenia stymulacji rozwojowej metodą krakowską.
980
_ _
a 159.922.7
980
_ _
a 376-056.264

Pobierz rekord w formacie ISO2709
 
GOŚCI: 1275540 / 0
LOGOWAŃ: 15738 / 0
ZAMÓWIENIA: 1

Uruchomienie strony: 15.11.2005, aktualizacja: 14.11.2009.
Czas generowania: 0.1162 s.
All rights reserved Copyright and Design 2005,